czwartek, 2 grudnia 2010

Świąteczna wersja

Witam Was z gorącą herbatą w dłoni.Zasypało,zasypało i wszędzie jest biało,biało jakby mleko wykipiało. Patrząc na ten zimowy pejzaż nabrałam ochoty na przeróbkę wianka.I powstał nowa ozdoba w nieco innej wersji-świątecznej.Na plastikowej kanwie wyhaftowałam parę hafcików i  przymocowałam do pestkowca.Dodałam także parę zielonych serduszek oraz kokardek i tak powstał ten fikuśny wianek.

A w przybliżeniu wygląda tak:


Trzymajcie się ciepło.Pozdrawiam i łączę serdeczności.Iwonna

5 komentarzy:

  1. ciekawe wykorzystanie pestek :D wianek pięknie się prezentuje , ozdoby na nim sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero wyświetlając zdjęcie zauważyłam że jest trochę ciemne a w rzeczywistości prezentuje się o niebo lepiej.Och-następnym będę robić jaśniejsze fotki.
    Fagusio dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny :) Można pestkowca wykorzystywać w zależności od pory roku i robić go na świątecznie, wiosennie, jesiennie, itp. :)U mnie jeszcze nic świątecznego w domu nie wisi nigdzie :( Ale nic to, już grudzień i za jakiś czas będziemy się za choinką rozglądali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to fajnie wygląda, świetny pomysł ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek jest fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń