środa, 4 kwietnia 2012

Prezenciki

Ostatnio udało mi się trzy razy wygrać nagrody pocieszenia:)
Pierwszą pocieszajkę otrzymałam od Miki i były to piękne serwetki.


Już je wykorzystałam do upiększenia jajeczek.Wkrótce się nimi pochwalę:)

Jako druga przywędrowała do mnie paczuszka od kgosi,z taką oto zawartością:)

Jak założę te piękne motylkowe kolczyki,które otrzymałam to mam nadzieję,że tą deszczową pogodę odgonią:)

Nagrodę pocieszenia otrzymałam także od Xymci-dm w postaci karteczkowego zestawu do wyszywania


Było tam także zaproszenie na kawusię-jak będę w okolicy to na pewno skorzystam-z blachą pysznego ciasta do Ciebie  wpadnę:)

Dostałam także przemiłą paczuszkę od haftytiny:)


Tyle cudowności za foremeczki ,które jej z drobiazgami podesłałam.Do tego przedwczoraj to sama dobra duszyczka w kopercie razem ze znaczkami ,  zostawiła ,jak się później okazało- dla mnie , piękne nożyczki.Niestety zdjęcia jeszcze nie zdążyłam zrobić.Mój dług wdzięczności do tej cudownej kobietki zamiast maleć to zaczął rosnąć:)

Do dziewczyn które przysłały znaczki
Kochane -kilka dziewczyn zadeklarowało jeszcze chęć podesłania znaczków.Mam nadzieję,że nie pogniewacie się by na nie zaczekać.
Obiecałam trzy prezenciki,ale udało mi się przygotować o jeden więcej.Zatem 4 osóbki zostaną wyłonione 15 kwietnia (to już ostateczny termin) w  drodze losowania by dnia następnego powędrowały do szczęśliwców.

Pozdrawiam Was serdecznie
Imawe

17 komentarzy:

  1. oo jakie śliczności podostawałaś aż zazdroszczę ;-)

    a skoro termin na znaczki przedłużony to i ja podeślę, po świętach, co nieco do Ciebie, a nuż uda mi się jakąś niespodziankę wygrać :-) - tylko proszę podaj swój adres na vladona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Poczekaj na mnie, tez udało mi się trochę uzbierać! Wyślę zaraz po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty :) I ja proszę o adres do wysyłki edzik.cz@wp.pl bo znaczki już się niecierpliwią :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty!
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty piękny blog pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki :) na pewno znajdziesz dla nich zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne prezenty dostałaś :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję prezencików;D to może w takim razie podeślę te które zebrałam ostatnio?:D do kiedy przedłużyłaś zabawę, jak wyślę jutro to zaraz po świętach powinno być! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenciki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Samych radości,
    Kolorowych jajeczek,
    Białych owieczek,
    Uśmiechu bez liku
    I bakalii w serniku
    Kiełbaski tłuściutkiej
    I atmosfery milutkiej
    Życzy Aneta i Karo
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na stole święcone, obok baranek
    no i koszyczek pełen pisanek.
    Wiosenne bazie stoją w wazonie
    Podczas Wielkiej Nocy
    miłość w sercach płonie.
    Wszystkim zgromadzonym
    przy jajku święconym
    WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrowych , spokojnych i radosnych Świąt w gronie najbliższych, duuuużo zdrówka dla Córeczki!

    OdpowiedzUsuń