środa, 2 lutego 2011

Moje pierwsze wyróżnienie

Dzisiaj dostałam pierwsze wyróżnienie od Hani z http://hanulek.blogspot.com/.
Haniu ślicznie Ci za nie dziękuję!Cieszę się i to  bardzo,ale niestety wyróżnienia nie mogę  przekazać  dalej dziesięciu osobom,ponieważ dla mnie wszystkie osoby piszące bloga i prezentujące swoje prace na nie zasługują!
Codziennie staram się  zaglądać do WAS ,by podziwiać te niepowtarzalne cuda, jakie prezentujecie na waszych blogach.I pomimo, że one nie są moje, to cieszę się razem z Wami ich urokiem.Dzięki Wam mój świat jest o wiele barwniejszy,cieplejszy,bajkowy...jest po prostu cudowny.Wszyscy powinni dostać ode mnie wyróżnienie i dlatego nie mogę wybrać dziesięciu z WSZYSTKICH.
A jeżeli chodzi o" listę rzeczy"które czynią mnie szczęśliwą osobą to
* mój M,moje córeczki,moja cudowna rodzina*
*oraz Wy Moje Drogie blogowiczki i Wasze wirtualne,cudowne światy*
*kolorowe mulinki,które spowodowały, że moje życie nabrało mnóstwa,mnóstwa czarujących barw!!!!!!

3 komentarze:

  1. Wyróżnienia cieszą, ale ja mam zawsze ten sam dylemat z nimi co ty. Też nie przekazuje dalej bo zwyczajnie nie chce byc niesprawiedliwa wybierajac tych kilka blogów sposród wszystkich na ktore zagladam i lubie. Gdybym nie lubiala nie byloby ich w moim spisie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej sprawiedliwe są chyba w tym przypadku komentarze i na pewno cieszą też każdego blogowicza.
    Gratuję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń