środa, 14 grudnia 2011

Wymianka ludowa

Brałam udział w wymiance ludowej.chwalę się tym co dostałam i co czym obdarowałam moja wymiankową połówkę.
Moją parą wymiankowa była Basia. Od niej dostałam między innymi przepięknie ozdobiona deseczkę,z moimi ulubionymi kwiatami.
Tak wgląda:
-z jednej strony słoneczniki
-z drugiej koguciki
Basiu ślicznie Ci dziękuję za piękności jakimi mnie obdarowałaś,a  motyw słoneczników bardzo mi przypadł do gustu,gdyż uwielbiam te kwiaty.

 Natomiast ja dla Basi przygotowałam paczuszkę z MATRIOSZKAMI:)  
Jedną  matrioszkę wyhaftowałam, ramkę ozdobiłam matrioszkowym guzikiem,a do tego breloczek i broszka:)
Cieszę się ,że  moja paczuszka podobała się Basi:)
Bardzo fajna wymianka,za którą Rozalce przepięknie dziękuję:)

Wyniki mojego candy w poprzednim poście umieściłam:)

18 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki sobie zrobiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka :) Deseczka cudna :) Matroszki urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wymiankowe prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznościowe prezenciki sobie podarowałyście:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. deseczki rewelacyjne!!! a i matrioszki niczego sobie:D super paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo piekna wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy dostałaś i śliczne zrobiłaś. Bardzo fajny pomysł z tymi matrioszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna wymiana. Cuda dostałaś i cuda sama naszykowałaś. Brawo!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj
    wysłałam wiadomość z adresem ale nie wiem czy doszło ??
    pozdrawiam
    anenia

    OdpowiedzUsuń
  10. super wymianka:)
    haft bardzo pomysłowy i deska też ekstra;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ludowe motywy, wymianki to fajna rzecz na następną muszę się zapisać

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna wymianka :)
    Ja też uwielbiam słoneczniki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty. Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Iwonko- jeszcze raz Ci dziękuję za matrioszki- zdobią mój kredens i kluczyki, a broszkę już użyłam- kocham je po prostu!!!:)) Wesołych, Zdrowych Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty :)
    Życzę spokojnych a zarazem radosnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń