poniedziałek, 26 grudnia 2011

TUSALowy słoiczek i dzwoneczek

Nieco spóźnione,ale pojawiało się ostatnie zdjęcie w tym roku- TUSALOWEGO słoiczka-prawie pełnego:)
Chwalę się także ślicznym dzwoneczkiem,który dostałam od MagdaLeny.

Wypełniony był on mini cukiereczkami,które szybciutko się ulotniły, bo słodziutkie były.Jeszcze raz MagdaLenko bardzo ci dziękuję za piękny dzwoneczek,który stroi nasze zielone drzewko:)

  Ślicznie dziękuję także,za  życzenia  pozostawione pod poprzednim postem:)

Pozdrawiam  Was serdecznie

12 komentarzy:

  1. Fajny dzwoneczek :))
    Czekam na nowy słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek już prawie pełen a dzwoneczek cudowny ,przypomina mi cukierki robione na Osince . jak nie znasz tej strony to mogę link podesłać ./././.
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko ;-)
    cieszę się bardzo, że spodobał Ci się dzwoneczek. Orzeszki wyszły brzydkie i nikomu nie wysyłałam, przepraszam. Któraś z koleżanek powiedziała mi "teraz to takie początki, będziesz oglądała się z czasem za bardziej ambitnymi wzorami, aż przyjdzie taki czas, że z tych pierwszych będziesz się śmiała ;-)" pewnie tak będzie, ale ja zapamiętam przede wszystkim te ciepłe słowa z nimi związane, dzięki którym haft staje się moją prawdziwą pasją. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. O i nazbierało się niteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek i woreczek prezentuje sie ślicznie!, bardzo kolorowo a Twoje guziczki nie od dzisiaj mnie zachwycają!sa obłędne!. życzę Ci abyś w Nowym Roku tryskała pomysłami i energią! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego poświątecznie;-)

    Ten słoiczek pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za życzenia świąteczne. ja dopiero dzisiaj włączyłam laptopa,więc oprócz podziękowań zostaje mi tylko życzyć wszystkiego co najlepsze w nowym roku. oby był lepszy od tego uciekającego...pozdrawiam. Lidzia. jutro zaglądnę na pocztę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny słoiczek tusalowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzwoneczek dostałaś śliczny a mnie bardzo podoba się oprawa Twojego TUSALowego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń