wtorek, 6 grudnia 2011

Wymianka "Choinka pod choinkę"

I oto nadszedł dzień ,w którym możemy prezentować,to co otrzymałyśmy i to co wysłałyśmy.
Pierwsze co czynię - to się chwalę.Szczęściara ze mnie ,bo otrzymałam, aż dwie przepiękne choineczki od Edytki.
Oto one:
Pierwsza w postaci igielniczka
Przepięknie ozdobiona,z niezwykłą starannością,widać,że Edytka mocna zaprzyjaźniła się z igiełką i tworzy z nią  niesamowity duet.
Druga dokładnie taka sama śliczność,ale w postaci zawieszki
Obie ozdoby szalenie mi się podobają,ciągle podziwiam i się zachwycam:)
Do tego  obdarowana zostałam masą "słodyczy"
Edytko - nie spodziewałam się ,aż tylu słodyczy-zaskoczyłaś mnie przemiło,za co, z całego serducha Ci dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Natomiast ja swoją choineczkę stroiłam dla Justynki
Zrobiłam z niej zawieszkę na świąteczne karteczki:)
Z bliska wygląda tak:)
Dorzuciłam jeszcze parę słodkości,lecz niestety sfotografować całości zapomniałam:)
Cyber Julko dziękuję za zorganizowanie super fajnej wymianki - każda z uczestniczek zwykłą choineczkę, potrafiła pięknie przystroić:)

18 komentarzy:

  1. Cudeńka przygotowałaś i cudeńka dostałaś. Każda wymiankowa choineczka wygląda pięknie i każda jest inna, niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty wymiankowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności... zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a na żywo wygląda jeszcze wspanialej!
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie prezenty piękne,
    na dokładkę jestem pod ogromnym wrażeniem świetnego pomysłu na "KARTECZKOWY DOMEK " :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wymianka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, jeden wzorek, a każda coś innego wymyśliła

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna zawieszka Ci wyszła a i prezent dla ciebie bardzo ładny. Mikołaj widać się spisał w 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana-chciałam Cie poinformować o tym, ze jesteś zwycięzcą w moim pierwszym Candy. Przyjedzie do Ciebie poduszka z reniferem + norweski słoik. Skontaktuj sie ze mna na mail podany w profilu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wymianka, prezenty ekstra, ale szczególne brawa, dla Twojej choineczki, jest wspaniale pomyślana i wykonana - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba projekty po prostu śliczne - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Was kreatywne i zdolne Babeczki! Przygotowałyście nieziemsko piękne ozdoby!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny prezent otrzymałaś:)i też sama wykonałaś. Gratuluje udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez Twoja choinka pomyslowa!!! Swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna taka zabawa , może następnym razem się załapię.

    OdpowiedzUsuń