czwartek, 16 lutego 2012

Wymianka walentynkowa i paczuszki

Brałam udział w wymiance walentynkowej,którą organizowała Edytka. Moja parą wymiankową była Jadzik.Dostałam od niej przepiękny ,sercowy ocieplacz na czajniczek
Do tego mnóstwo różnych cukierasów
Otulacz na imbryczek znalazł już zastosowanie w kuchni.Wszystko sprawiło mi ogromną radość,za co bardzo jeszcze raz Jadzik dziękuję.
PS.Pierniczki w ostatnim momencie doczekały się sesji zdjęciowej,a potem szybciutko dorwał je mój mężuś.

Natomiast paczuszka,którą ja przygotował dla Jadzik prezentowała się tak:
Oczywiście nie mogło zabraknąć też serducha
 Edytce dziękuję za zorganizowanie super serduchowej  wymianki:)

Dostałam także paczuszkę od Chagi,której zupełnie się nie spodziewałam.Już dosyć dawno temu wysłałam Agnieszce foremki do guziczków (ja już o tym zupełnie zapomniałam).Natomiast Agnieszka przysłała mi cudowności
Ta paczuszka była ogromnym,ale jakże miłym zaskoczeniem.Dziękuję,dziękuję...

Wczoraj także otrzymałam paczuszkę od Niny,za złapanie licznika.Tak cudnej zawartości się nie spodziewałam.Świnkowe etui już chroni moją komórkę,a biżuteria jest prześliczna i na dodatek w moim ulubionym kolorku.Nino jesteś niesamowita,że tak od razu trafiłaś w mój gust.Wielkie dzięki za tak trafioną i prześliczną paczuszkę
Na dzisiaj już tyle.
Przypominam tylko o łapaniu mojego licznika.Czytający mojego bloga zapewne wiedzą,o jakie liczby chodzi.

25 komentarzy:

  1. Piękne prezenty otzrymałaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczuszki :)
    zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie atak przesylek :)
    zaintrygowala mnie ta foremki do guziczkow... mozna cos sie wiecej dowiedziec?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale prezentów dostałaś:) Ciesze się, że spodobał ci się ten ode mnie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezęty dostałaś . Ocieplacz po prostu boski ...

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka i ile prezentów:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile prezentów, wszystkie bardzo fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo sliczności dostałaś :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wymianka i sliczne niespodzianki wykonałyście dla siebie ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. tee świńkowe etui jest przeurocze i aż zazdroszczę ci posiadania go ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prezenty - wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pączusia zawsze można spróbować wysłać kurierem ^^
    a jeszcze został ;)
    miłego wieczorku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna serduchowa wymianka i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wymianka, tyle tego, że aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  16. widze u Ciebie wspaniale prezenciki a takze dziekuje za komentarzyk na moim blogu,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylu cudownych prezentów można tylko pozazdrościć :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenty zrobiłaś i dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń