środa, 29 lutego 2012

Jajka

W zeszłym roku spróbowałam swoich sił i stworzyłam pierwsze jajko karczochowe.Teraz powstało ich więcej i zapewniam,że to jeszcze nie koniec








Dwóch pierwszych już u mnie nie ma, gdyż powędrowały do fajnych osóbek.
Trzecie też by chciało powędrować w świat.Czy ktoś ma na nie ochotę???

Ostatnio spotkała mnie bardzo miła niespodzianka od Dorotki,u której wygrałam nagrodę niespodziankę w postaci kalendarzyka.Jakie było moje zaskoczenie,gdy w paczuszce znalazły się też piękne przyprawniki,które przyleciały do mnie z  Anglii.


Kalendarz z superowymi butami gości na biurku mojej córki,a pojemniczki na sól i pieprz już pełnią swoją rolę w kuchni zastępując stare ,plastikowe.Dorotko jeszcze raz pragnę Ci podziękować,za te cudeńka.

Pozdrawiam Was serdecznie.

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i na pewno bardzo pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rob wiecej, bo swietnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne jajka, też mam zamiar zrobić w tym roku więcej, gratuluje prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajeczka , prezencik super

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jajcorki. A prezencik dostałaś super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zwłaszcza to beżowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! Wielkanoce sie zblizaja, trzeba sie porzadnie przygotowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaja super! gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ci wyszły te karczochowe jajeczka :-)

    przyprawniki fantastyczne - ależ ci ich zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również robię jajeczka karczochowe, ale Twoje są ładniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajka karczochowe Ci wyszły ja wciąż nie moge się za nie zabrać choć już wszystko mam przygotowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajeczka robisz piękne.W zeszłym roku tez dostałam takie od koleżanki,a prezencik dostałaś śliczny.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam patrzeć na karczochowe jajeczka ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jaja!!!
    Jeszcze raz gratuluję Ci złapania licznika 10000, adresik doleciał.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne jaja!!!
    Jeszcze raz gratuluję Ci złapania licznika 10000, adresik doleciał.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne jaja!!!
    Jeszcze raz gratuluję Ci złapania licznika 10000, adresik doleciał.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne jaja!!!
    Jeszcze raz gratuluję Ci złapania licznika 10000, adresik doleciał.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do znaczków, mogą być odklejone???

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniusie te jajka, a prezencik także!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I pięknie :)) Widać już, że wiosna idzie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jajeczka, bardzo precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej, a jajeczka rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te jajka ;) ja nie mam cierpliwości żeby je robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko cudne,aż dech zapiera z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń