poniedziałek, 4 marca 2013

Zabawa "PODAJ DALEJ"

Ostatnio wzięłam udział w  "Podaj dalej" u Olimpii, od której otrzymałam paczuszkę:)
Zatem przyszedł czas na mnie, bym takową zabawę u siebie zorganizowała

ZASADY (zaczerpnięte od Olimpii)
1. Zabawa dla posiadających bloga
2. Pierwsze trzy osoby które wyrażą w komentarzu, chęć wzięcia udziału w zabawie- dostaną paczuszkę z prezencikiem  wykonanym przez moje łapki.
3 Osoby, które  otrzymają upominek muszą zorganizować taką samą zabawę u siebie
na blogu i wyczarować coś dla następnych trzech osób

Serdecznie zapraszam:)

6 komentarzy:

  1. Piękny prezent Ci się dostał!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się zapisuję zabawę już zorganizowałam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co zakończyłam zabawę u siebię , Fajne dostałaś przydasie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że Olimpka Ciebie też pięknie obdarowała. U mnie też masz zaległy podarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy zdążyłam jeśli tak to mój email marty242@nigeria.pl a mój blog thiss-is-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń