piątek, 25 lutego 2011

Pierwsze jajca

Na kilku blogach pojawiły się pierwsze wpisy jajeczkowe.Dzisiaj taki więc i u mnie.
Kilka gęsich wydmuszek ozdobiłam techniką serwetkową.Spróbowałam także obłożyć styropianowe jajko materiałem.Pomysł zaczerpnęłam  od Katarzyny,która świetnie przedstawiła jak zrobić takie cudne jajca  TUTAJ.Tak mi się jej  pisaneczki spodobały,że postanowiłam zrobić takie i ja.
Byłam pewna,że zachomikowałam w kartonie styropianowe jajeczka.Znalazłam tylko jedno!Całe szczęście, że chociaż jedno czekało,bym mogła spróbować.Z materiałem też miałam problem,ale znalazłam malutką spódniczkę,z której moja Martynia już dawno wyrosła i nadała się na to znakomicie.A jajco wygląda tak:


Świetnie się je robi i dosyć łatwo,więc na pewno na jednym się nie skończy.Będzie ciąg dalszy po zakupie styropianków.

A jeżeli chodzi o decoupage,to także jestem zachwycona pomimo małych lub większych niedociągnięć.Oblukajcie i oceńcie sami. 

     
Ciąg dalszy  pisanek na pewno nastąpi.
POZDRAWIAM WAS
Iwona

24 komentarze:

  1. Jajca piękne ;o) Podziwiam, ja to mam słoniowe paluchy i bym zaraz wydmuszkę spłaszczyła ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne,śliczne i takie optymistyczne kolorki :)
    Ostatnia pisanka z kokardami i zającem jest cudna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ozdobienie jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie ekstra wiosenne jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jaja stworzyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki.Bardzo dekoracyjne wymyśliłaś te pisanki, swietne do wiosennego bukietu z gałązek brzozy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje jajeczka. To i ja się moim pochwale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajka. Ja też ostatnio jakieś robiłam w decoupagu, ale nie wyglądają tak ładnie jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Wszystkie jajka piekne! Ja technika decoupage robilam jajka w tamym roku, a tym roku dam sobie spokoj. Co do tych z materialu- ja w ten sam sposób robie bombki styropianowe przed Bozym Narodzeniem, ktore rowniez pokazywalam nablogu. Dlatego warto zapamietac ta metode i juz wczesniej, przy okazji zaopatrzyc sie w odpowiednie szmatki (np. z wyprzedazy). Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Obudziłaś mnie, że to już czas myśleć o pisankach i działać. A na jakich jajkach robisz decoupage? Bo chyba nie na styropianie takie gładkie?

    OdpowiedzUsuń
  11. super te jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajka wyszły bardzo fajne :).

    Podsunęłaś mi do głowy pewien pomysł ... zobaczymy jak wyjdzie z realizacją :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jaja :)ładne są.
    aż mi się chce już wreszcie tej wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne a pomysł na styropianowe super podpatrzyłam sobie i kto wie może i ja takie stworzę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Красивый яички получились.. Декупажные яйца- прелесть!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Twoje jajeczka. Ja narobiłam dość sporo koszulek na jajka, ale będę je usztywniać na balonach, jak bombki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajeczka sa przepiekne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚLICZNE JAJKA SUPER POMYSŁ

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj dzieki za odwiedziny, Twoje prace są piękne a jajka wpros rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne..musze poćwiczyć robienie wydmuszek..

    OdpowiedzUsuń