środa, 27 sierpnia 2014

Metryczka ślubna i naparstki

Nie pokazywałam jeszcze metryczki ślubnej,która wisi nad łóżkiem w mojej sypialni. Oprawiona jest w ramkę koronkową i pasuje do reszty ramek w tym pokoju.





Moja kolekcja naparstków wzbogaciła się o jeden "okaz" z Bydgoszczy-ten środkowy:





Z pobytu nad morzem przywiozłam takie to, oto cudeńka:








... i  już wiadomo gdzie spędziłam urlop:)
To nie wszystkie naparstki jakie udało mi się kupić podczas tych wakacji.Następnym razem także się pochwalę upolowanymi zdobyczami:)
Pozdrawiam Was serdecznie:)


15 komentarzy:

  1. ha ryba latająca - no po prostu wymiata wszystkie inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna haftowana metryczka , kolekcja naparstków bardzo łądna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątka ślubna bardzo romantyczna! :)
    Latająca ryba to ulubiony naparstek mojego męża - on lata na identycznym sprzęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka śliczna. Ładne naparstki sobie przywiozłaś.
    Ja niestety mam "siedzone" tego lata.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te naparstki z rybkami. Jeśli byś jeszcze miała ochotę na naparstkową wymiankę to ja jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. There is definately a great deal to know about this issue. I love all of the points you made.


    Feel free to visit my web site :: adsense boxes

    OdpowiedzUsuń
  7. The southern a part of India comprises the states of Kerala,
    Andhra Pradesh, Tamil Nadu and Karnataka. These tours
    will also be economical and the entire group travels together.
    Bharatpur Bird Sanctuary is world renowned for its curious
    blend of domestic and migratory birds.

    Also visit my homepage: india tours packages

    OdpowiedzUsuń
  8. My brother suggested I might like this web site.

    He was entirely right. This post actually made
    my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info!
    Thanks!

    my blog post; Dean Graziosi visit the website

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna metryczka.Niesamowite te naparstki.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombowe te naparstki a i metryczka ślubna
    bardzo ładna- pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindo espaço…parabéns!
    Convido a conhecer meu blog e seguir…bijus

    OdpowiedzUsuń