wtorek, 29 maja 2012

Na chwilę wróciłam....

Ostatnio mało mnie w blogowym świecie i zapewne do jesieni się to nie zmieni.Na wyszywanie też brakuje mi czasu,ale z RR -owe zabawy traktuje poważnie i postaram się nie zawieść.

Jeszcze do tej pory nie wstawiłam zdjęć  upominków,jakie wysłałam dziewczynom w podziękowaniu za znaczki, więc to nadrabiam







Breloczki ,które znalazły się w każdej paczuszce:)




Na koniec spóźniony i to sporo słoiczek


Na dodatek zdjęcie mi się nie odwróciło i słoiczek na nogi nie chce stanąć:)

Dwa upominki na zabawę" podaj dalej " już pomału kończę,więc dziewczyny nie martwcie. Udało mi się w tym zabieganiu  cośik stworzyć.

Pozdrawiam Was serdecznie

12 komentarzy:

  1. No to kawał roboty odwaliłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobowiązań należy dotrzymywać - masz rację, a prezenciki zrobiłaś super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne upominki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni że wpadłaś na chwilę ..
    Świetne prezenty przygotowałaś ..Pozdrawiam ..

    Jak znajdziesz znowu chwilkę to będzie miło ...

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty!
    dobrze, że nic nie wypadło ze słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty wspaniałe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNE UPOMINKI ,POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne upominki, obdarowane na pewno są zadowolone. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty!!! W ogóle blog Ci się niesamowicie rozwinął. Pamiętam jak go zakładałaś. Szok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do zabawy na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń