wtorek, 6 marca 2012

"Wędrująca książka" powędrowała dalej

"Wędrująca książka" ,która miałam przyjemność przeczytać dzięki uprzejmości mamagi powędrowała dalej do hanulka.Mam już pewność ,że dotarła,więc mogę ujawnić zawartość paczuszki.


Mam nadzieję,że Hania zaadoptuje długaśnego  jamnika i że spodobają jej się pozostałe drobiazgi:)

Do mnie książka przywędrowała od dudqa z piękną zakładeczką i ślicznym aniołeczkiem:)

Chciałabym bardzo podziękować  organizatorce za możliwość przeczytania świetnej książki.

10 komentarzy:

  1. Jeszcze raz pięknie dziękuję za dodatki do książki:) Jamniczek jest przeouroczy! Podobnie jak breloczek i jajko-pierwszy raz oglądam takie cudeńko na własne oczy:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam na wędrującą książkę.Mam nadzieję że szybko do mnie przyjedzie.Prezenciki super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka z wędrująca książką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakladka jamnik jest rewelacyjna:) sliczne prezenciki do wedrujacej ksiazki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z wędrująca książką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dziękuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jamnik superowy, a i motyw na broszeczce znajomy;) Uwielbiamy Cross Stitcherka prawda? To jest mój ulubiony magazyn krzyżykowy, tyle by się zawsze chciało zrobić tylko czasu brak, pozdrawiam ciepło, Żania

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa :)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu.
    Ciepło pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny-Peninia*

    OdpowiedzUsuń